Misztal, Wojciech2025-10-092025-10-092023Kultura-Media-Teologia, 2023, nr 53, s. 110-131.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/37342Artykuł przedstawia wyniki badań poświęconych zainteresowaniu Prymasem Tysiąclecia w związku z jego beatyfikacją w 2021 r. Zwrócono uwagę zwłaszcza na dane internetowe z dnia beatyfikacji, jak też, dla porównania, znalezione dwa miesiące i miesiąc wcześniej oraz rok później. Badania dotyczyły szczególnie opiniotwórczych obecnie serwisów internetowych. Uwzględniono dane znalezione za pomocą „Google”, jak też pochodzące z „YouTube”, z portali ogólnoinformacyjnych „Interia”, „Onet” i „Wirtualna Polska” oraz z polskiej wersji „Wikipedii”.The article presents the results of the research concerning the interest in card. Stefan Wyszyński, the Primate of the Millenium, connected with his beatification in 2021. Special attention was paid to internet data from the beatification day together with, for comparison, data found two and a month earlier, as well as one year later. The research concerned websites which are currently most opinion-forming. The data taken into account was found with the use of “Google”, on “YouTube”, on general information portals “Interia”, “Onet” and “Wirtualna Polska”, as well as in the Polish version of “Wikipedia”.plCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychKościółKościół katolickiStefan WyszyńskiprymasiPrymas Tysiącleciabeatyfikacjaportale internetoweportale ogólnoinformacyjnemediaśrodki masowego przekazuWikipediaYouTubeGoogleChurchCatholic Churchwebsitesgeneral information portalsmass mediaPrimatesPrimate of the MillenniumbeatificationZainteresowanie Prymasem Tysiąclecia w związku z jego beatyfikacjąThe interest in card. Stefan Wyszyński, the Primate of the Millenium, and his beatificationArticle