Wrzos, Marcin2025-09-232025-09-232018Kultura-Media-Teologia, 2018, nr 32, s. 96-113.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/36376Zawiera ilustracje, wykresy i tabele.Papieska Unia Misyjna (PUM) funkcjonuje dokładnie od 100 lat. Jej zadaniem jest informacja i formacja misyjna kleryków i księży. Do realizacji wyznaczonych statutem celów używają różnych narzędzi pastoralnych, w tym mediów internetowych. Artykuł prezentuje wyniki przeprowadzonych badań dotyczących obecności PUM w internecie, a także prezentuje wnioski pastoralne ich dotyczące.Pontifical Missionary Union (PMU) has been working precisely for 100 years. It’s aims are to promote awareness of the missions and mould the clergy. To achieve the objectives PMU uses various pastoral means including websites. The article presents the results of the research into the presence of PMU in the Internet and also some pastoral conclusions arising from the research.plCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychPapieska Unia MisyjnaPUMmediaśrodki masowego przekazuinternetportale opiniotwórczePontifical Missionary UnionPMUmass mediainfluential news websitesopinion-forming news websitesPapieska Unia Misyjna w polskich mediach internetowych (2006–2016)Pontifical Missionary Union on Polish news websites (2006–2016)Article