Pastwa, Rafał Jakub2025-09-262025-09-262019Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 38, s. 8-24.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/36605Artykuł w języku angielskim. Zawiera tabele.Nowadays, the basic principle of marketing, also on Facebook, is the direct contact with the recipient. The Internet is currently a place of unlimited possibilities of contact and reaching out to various types of information, people and products. Now, all possible goods are subject to progressive commercialization and submit to market logic. An interesting issue in this context is the management of “media visibility’ after the death of a given person. The main purpose of the article was to investigate how Chris Cornell’s death affected the “media visibility’ of the official profile of the music on Facebook.Współcześnie podstawową zasadą marketingu, także na Facebooku, jest bezpośredni kontakt z odbiorcą. Internet jest zarówno miejscem nieograniczonych możliwości kontaktu oraz docierania do różnego rodzaju informacji, osób i produktów. Obecnie wszelkie możliwe dobra podlegają postępującej komercjalizacji i poddawane są logice rynku. Ciekawym zagadnieniem w tym kontekście jest zarządzanie „uwidocznieniem medialnym” po śmierci danej osoby. Głównym celem artykułu było zbadanie jak śmierć Chrisa Cornella wpłynęła na „widoczność medialną” oficjalnego profilu nieżyjącego muzyka na Facebooku.enCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychmedia visibilityFacebookdeathChris Cornellmarketing productmass mediawidoczność medialnaśmierćprodukt marketingowymediaśrodki masowego przekazuMedia visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpageWidoczność medialna po śmierci na przykładzie osoby Chrisa Cornella i jego konta na FacebookuArticle