Vaľková, Anna2025-09-112025-09-112012Kultura-Media-Teologia, 2012, nr 10, s. 18-31.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/35742Artykuł w języku słowackim.Konieczność wprowadzenie programu edukacyjnego z zakresu edukacji medialnej wymaga podjęcia decyzji przez upoważnione organy państwa. Zgodnie z charakterem szkoły, edukacja medialna może stać się odrębnym przedmiotem. Może też być wprowadzona w formie realizacji tematu przekrojowego lub nauczania blokowego. Niniejszy artykuł omawia drugą z przedstawionych wyżej możliwości.The need for the introduction of an educational program in the field of media education requires a decision by the authorized bodies of the state. According to the nature of the school, media education can be a separate subject. It can also be introduced in the form of implementation of crosscutting theme, or teaching block. This article discusses the second of the possibilities outlined above.otherCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychedukacja medialnaszkołyKościółreligiakulturaspołeczeństwomediaśrodki masowego przekazuśrodki społecznego przekazumedia educationschoolsChurchreligionculturesocietymass mediamediálna výchovaškolycirkevnáboženstvokultúraspoločnosťmédiámasové médiáMediálna výchova v kontexte predmetu Katolícke náboženstvoMedia education in the context of the subject of Catholic religionArticle