Stolarczyk, Ireneusz2024-04-112024-04-112001Tarnowskie Studia Teologiczne, 2001, T. 20, cz. 1, s. 150-151.0239-4472http://theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/15142Recenzja.plAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/filozofiafilozofia społecznaantropologiagospodarkaneooświeceniowa etyka publicznaetykaetyka publicznademokracjachrześcijaństwopostmodernizmtradycjatradycja europejskaoświecenieetyka chrześcijańskakatolicka nauka społecznanauczanie społeczne Kościoładziedzictwo Oświeceniadziedzictwophilosophysocial philosophyanthropologyeconomyneo-Enlightenment public ethicsethicspublic ethicsdemocracyChristianitypostmodernismtraditionEuropean traditionEnlightenmentChristian ethicsCatholic social teachingsocial teaching of the Churchheritage of the EnlightenmentheritageVittorio Possenti, Katolicka nauka społeczna wobec dziedzictwa Oświecenia, Kraków: Wydawnictwo WAM 2000, ss. 409.Article