Derdziuk, Andrzej2024-03-152024-03-152010Roczniki Teologii Moralnej, 2010, T. 2(57), s. 171-173.2081-1810http://theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/14322Recenzja.plAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/posłannictwomediaprzekaz medialnyśrodki masowego przekazuśrodku społecznego przekazunauczanieJan Paweł IIKarol Wojtyłaodpowiedzialnośćodpowiedzialność mediówteologia moralnakomunikacjakomunikacja medialnazagrożeniazadania mediówmissionmedia coveragemass mediateachingJohn Paul IIresponsibilitymedia responsibilitymoral theologycommunicationmedia communicationthreatstasks of the mediateologiatheologynauczanie papieskiePope's teachingnauczanie Jana Pawła IIJohn Paul II's teachingKs. Jan Kulig. Posłannictwo twórców przekazu medialnego w świetle nauczania Jana Pawła II. Lublin: Wydawnictwo KUL 2010 ss. 275.Article