Wolak, Zbigniew2024-05-242024-05-242011Tarnowskie Studia Teologiczne, 2011, T. 30, cz. 1, s. 148-157.0239-4472http://theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/16249Recenzja.plAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/etykaretorykaetyczne korzenie retorykiosobawartościwartość osobyprawdawolnośćpersonalizmegzystencjalizmfilozofia dialogufilozofiaetyka sytuacyjnarzeczjęzyksłowoodpowiedzialnośćodpowiedzialność za słowokłamstwozakłamanienauczanie Kościołaetyka badań naukowychkulturamediakraje muzułmańskiecyberprzestrzeńetyka w mediachetyczny status fikcji reklamowejreklamamediamanipulacjaethicsrhetoricethical roots of rhetoricpersonvaluesindividual's worthtruthfreedompersonalismexistentialismphilosophy of dialoguephilosophysituational ethicsthinglanguagewordresponsibilityresponsibility for wordliefalsehoodhypocrisyChurch teachingresearch ethicscultureMuslim countriescyberspaceethics in mediaethical status of advertising fictionmanipulationadvertisementmanipulacja medialnamedia manipulationRetoryka i etyka, red. Barbara Sobczak, Halina Zgółkowa, Wydawnictwo Poznańskie, Poznań 2009, ss. 253.Article