Kaczmarek-Śliwińska, Monika2025-09-192025-09-192016Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25, s. 46-58.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/36122Zawiera ilustrację.Zarządzanie sytuacją kryzysową często utrudnione jest przez zjawisko hejtingu, który staje się głównym lub dodatkowym aspektem negatywnych zjawisk w otoczeniu osoby lub organizacji. Środowisko nowych mediów i wyrosłych na ich gruncie mediów społecznościowych charakteryzują się cechami, które w warunkach niesprzyjających mogą skutecznie zagrażać zarządzaniu sytuacją kryzysową. Stąd istotną okazuje się świadomość zjawiska, ale także potencjalne skutki oraz sposoby reagowania. Warto też mieć na względzie fakt, że brak obecności i aktywności osoby lub organizacji nie gwarantuje uniknięcia problemów związanych z hejtingiem.Crisis management is often hampered by the occurrence online aggression. Environment of new media and social media is characterized by features which in not-supporting conditions can effectively threaten the crisis management. Hence essential an awareness of the phenomenon, but also potential effects and ways of reacting are being shown. It is worthwhile also having a fact that a presence and an activity are missing the person on the account or isn't guaranteeing the organization avoiding connected problems from online aggression.plCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychhejtingagresja w siecizarządzanie sytuacją kryzysowąmedia społecznościowekomunikacjamediaśrodki masowego przekazunowe mediakryzysonline aggressioncrisis managementsocial mediacommunicationmass medianew mediacrisisZarządzanie komunikacją kryzysową w przestrzeni mediów społecznościowych w kontekście zjawiska hejtinguManaging the crisis communication in the space social media in the context of the phenomenon online aggressionArticle