Sowa, Izabela2025-02-142025-02-142012Studia Gdańskie, 2012, T. 31, s. 343-358.0137-4338https://theo-logos.pl/handle/123456789/27946Zawiera tabele.Artykuł jest rezultatem badań nad zachowaniami konsumpcyjnymi polskiej młodzieży prowadzonymi w latach 2004‒2010. Omawia zmiany, jakie obserwuje się w postawach młodzieży wobec religii. W tekście omówiono także różnicowanie się zachowań konsumpcyjnych młodych ludzi pod wpływem ich aktywności religijnej.The paper is the effect of the research studies referring to the consumer behaviors of the Polish youth conducted between 2004 and 2010. It presents the changes observed in the teenagers’ attitude towards religion over this period. It also refers to diversification of consumption behaviour of young people resulting from their religious activity.plCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychaktywność religijnamłodzieżnastolatkipostawy wobec religiizachowania konsumpcyjnereligiareligijnośćkonsumpcjonizmattitudes towards religionconsumption behaviorsreligious activityyouthteenagersreligionreligiousnessconsumerismAktywność religijna polskiej młodzieży i jej wpływ na ich zachowania konsumpcyjneTeenagers’ religious activity and its impact on their consumption behaviourArticle