Ochwat, Paweł2025-09-172025-09-172015Kultura-Media-Teologia, 2015, nr 22, s. 33-52.2081-8971https://theo-logos.pl/handle/123456789/36066Prezentowany artykuł stanowi próbę przyjrzenia się zjawisku humoru w nowym środowisku, jakim jest Internet i urządzenia mobilne z dostępem do Sieci. Próbę przeglądu form i przejawów treści humorystycznych dokonano ze względu na źródło tworzenia i kanały przekazywania treści humorystycznych w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne.The present article constitutes an attempt to view humour in a new environment, i.e. the Internet and mobile devices with the Internet access. The attempted review of forms and displays of humorous content was done from the only currently possible angle – sources and transmission channels based on new communication technologies.plCC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnychhumornowoczesne technologie komunikacyjneinternetmedianowe mediaśrodki masowego przekazupoczucie humorukomizmtreści humorystycznehumourmodern communication technologiesnew mediamass mediasense of humourcomedyhumorous contentZjawisko humoru a nowoczesne technologie komunikacyjne. Analiza źródeł tworzenia i kanałów przekazu treści humorystycznychHumour and New Communication Technologies. The Analysis of Sources and Transmission Channels of Humorous ContentArticle