Piecuch, Joachim2024-08-012024-08-012009Studia Teologiczno-Historyczne Śląska Opolskiego, 2009, T. 29, s. 7-27.0137-3420http://theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/18846plAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/skończonośćnieskończonośćkoncepcja nieskończonościkoncepcja skończonościkoncepcja nieskończoności Tomasza z Akwinukoncepcja nieskończoności Emmanuela Lévinasakoncepcja skończoności Tomasza z Akwinukoncepcja skończoności Emmanuela LévinasaTomasz z AkwinuEmmanuel Lévinasfilozofiastarożytnośćśredniowieczemetafizykaidea nieskończoności w starożytnościidea nieskończoności w średniowieczumetafizyka Tomasza z AkwinuBógatrybuty Bogateoria sumieniasumienieteoria sumienia Tomasza z Akwinuheteronomiaheteronomia filozoficznakartezjanizmdoświadczenie nieskończonościdoświadczeniedobropragnienie dobrafinitenessinfinityconception of finitenessconception of infinityThomas Aquinas' conception of finitenessThomas Aquinas' conception of infinityEmmanuel Lévinas' conception of finitenessEmmanuel Lévinas' conception of infinityThomas AquinasDoctors of the Churchdoktorzy KościołaphilosophyantiquityMiddle Agesmetaphysicsidea of infinity in antiquityidea of infinity in the Middle AgesThomas Aquinas' metaphysicsGodattributes of Godtheory of conscienceThomas Aquinas' theory of conscienceheteronomyphilosophical heteronomyCartesianismexperience of infinityexperiencegooddesire for goodDwie koncepcje skończoności i nieskończoności. Tomasz z Akwinu i Emmanuel LévinasZwei Auslegungen der Idee der Unendlichkeit und Endlichkeit. Thomas von Aquin und Emmanuel LévinasArticle