Orczyk, Adam2025-10-292025-10-292007Studia Diecezji Radomskiej, 2007, t. 8, s. 287-304.2657-7151https://theo-logos.pl/handle/123456789/38348plCC-BY-SA - Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkachteorie wychowanianurty wychowaniawspółczesne teorie wychowaniawspółczesne nurty wychowaniapedagogikawychowaniepedagogika personalistycznapedagogika chrześcijańskachrześcijańska pedagogika personalistycznafilozofiafilozofia wychowaniapersonalizmneo-illumenistyczny nurt wychowaniaradykalno-emancypacyjny nurt wychowaniatechnologiczno-funkcjonalny nurt wychowaniapedagogika waldorfskaWaldorf-Astoria Rudolf Steinerantropologiaantropozofiapedagogika kulturykulturapedagogika humanistycznahumanizmantypedagogikapedagogika postmodernistycznapostmodernizmtheories of upbringingcurrents of upbringingcontemporary theories of upbringingcontemporary currents of upbringingpedagogyupbringingpersonalistic pedagogyChristian pedagogyChristian personalistic pedagogyphilosophyphilosophy of upbringingpersonalismneo-illumenist current of upbringingradical-emancipatory current of upbringingtechnological-functional current of upbringingWaldorf pedagogyanthropologyanthroposophycultural pedagogyculturehumanistic pedagogyhumanismanti-pedagogypostmodern pedagogypostmodernismWspółczesne teorie i nurty wychowania. Próba oceny z perspektywy chrześcijańskiej pedagogiki personalistycznejArticle