Bochniarz, AgnieszkaOlejnik, Urszula2024-11-292024-11-292021Roczniki Teologiczne, 2021, T. 68, nr 10, s. 5-24.2543-59732353-7272https://theo-logos.pl/handle/123456789/24669A positive state of mental, physical, and social well-being allows one to perceive life as fulfilling and happy. The transition of schools to a distance learning mode as a result of the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic resulted in numerous challenging situations, and these situations affected the well-being of children and adolescents. The research undertaken aimed to determine the retrospective and real-world well-being of students. Moreover, the following variables were sought to be related to the level of well-being: gender, age, grade, place of residence, and material situation.Pozytywny stan samopoczucia w wymiarze psychicznym, fizycznym i społecznym pozwala na postrzeganie życia jako satysfakcjonującego i szczęśliwego. Przejście szkoły na tryb kształcenia zdalnego w wyniku pandemii, wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2, zaowocowało licznymi sytuacjami trudnymi, a te wpłynęły na samopoczucie dzieci i młodzieży. Celem podjętych badań było określenie retrospektywnego i realnego samopoczucia uczniów. Poszukiwano ponadto związku poziomu samopoczucia ze zmiennymi: płci, wieku, klasy, miejsca zamieszkania i sytuacji materialnej.plCC-BY-NC-ND - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnychwell-beingremote educationpsychological assistancepedagogical assistancepsychological-pedagogical assistanceCOVID-19coronavirus pandemiccoronaviruspandemicCOVID-19 pandemicepidemiccoronavirus epidemicgeneral sensationretrospective general sensationreal general sensationstudentspsychologypedagogydobre samopoczucieedukacja zdalnapomoc psychologicznapomoc pedagogicznapomoc psychologiczno-pedagogicznakoronawiruspandemiapandemia COVID-19pandemia koronawirusaepidemiaepidemia koronawirusasamopoczuciesamopoczucie retrospektywnesamopoczucie realneuczniowiepsychologiapedagogikaSamopoczucie retrospektywne i realne uczniów w czasie pandemiiRetrospective and Real Well-Being of Students During a PandemicArticle