Ks. Jan Kulig. Posłannictwo twórców przekazu medialnego w świetle nauczania Jana Pawła II. Lublin: Wydawnictwo KUL 2010 ss. 275.

Miniatura

Data

2010

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Towarzystwo Naukowe KUL

Abstrakt

Opis

Recenzja.

Słowa kluczowe

posłannictwo, media, przekaz medialny, środki masowego przekazu, środku społecznego przekazu, nauczanie, Jan Paweł II, Karol Wojtyła, odpowiedzialność, odpowiedzialność mediów, teologia moralna, komunikacja, komunikacja medialna, zagrożenia, zadania mediów, mission, media coverage, mass media, teaching, John Paul II, responsibility, media responsibility, moral theology, communication, media communication, threats, tasks of the media, teologia, theology, nauczanie papieskie, Pope's teaching, nauczanie Jana Pawła II, John Paul II's teaching

Cytowanie

Roczniki Teologii Moralnej, 2010, T. 2(57), s. 171-173.

Licencja

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland