Retoryka i etyka, red. Barbara Sobczak, Halina Zgółkowa, Wydawnictwo Poznańskie, Poznań 2009, ss. 253.

Miniatura

Data

2011

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wydział Teologiczny Sekcja w Tarnowie Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Abstrakt

Opis

Recenzja.

Słowa kluczowe

etyka, retoryka, etyczne korzenie retoryki, osoba, wartości, wartość osoby, prawda, wolność, personalizm, egzystencjalizm, filozofia dialogu, filozofia, etyka sytuacyjna, rzecz, język, słowo, odpowiedzialność, odpowiedzialność za słowo, kłamstwo, zakłamanie, nauczanie Kościoła, etyka badań naukowych, kultura, media, kraje muzułmańskie, cyberprzestrzeń, etyka w mediach, etyczny status fikcji reklamowej, reklama, media, manipulacja, ethics, rhetoric, ethical roots of rhetoric, person, values, individual's worth, truth, freedom, personalism, existentialism, philosophy of dialogue, philosophy, situational ethics, thing, language, word, responsibility, responsibility for word, lie, falsehood, hypocrisy, Church teaching, research ethics, culture, Muslim countries, cyberspace, ethics in media, ethical status of advertising fiction, manipulation, advertisement, manipulacja medialna, media manipulation

Cytowanie

Tarnowskie Studia Teologiczne, 2011, T. 30, cz. 1, s. 148-157.

Licencja

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland