Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Baryga, Krzysztof"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Geneza Katechizmu Siedleckiego
    Baryga, Krzysztof (Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Siedleckiej im. Jana Pawła II, 2010)
  • Miniatura
    Pozycja
    Katecheza a wychowanie humanistyczne w świetle teorii pedagogii integralnej S. Kunowskiego
    Baryga, Krzysztof (Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Siedleckiej im. Jana Pawła II, 2004)
  • Miniatura
    Pozycja
    Szkic do badań nad nauczaniem katechetycznym w Wyższym Seminarium Duchownym diecezji siedleckiej
    Baryga, Krzysztof; Kindracki, Paweł (Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Siedleckiej im. Jana Pawła II, 2018)
    In this report some possible research ways and areas of catechetics are presented. First the history of Theological Seminary in the Diocese of Siedlce (previously Diocese of Janów Podlaski) was presented. Then three stages of catechetical instruction in this seminary were discussed: stage 1 – from the beginning of the 19th century to the beginning of the 20th century, stage 2 – from the resurrection of the diocese and reactivation of the seminary to the end of The Second Vatican Council and stage 3 – from the end of The Second Vatican Council until now. Synodal instruction as an area of forming alumns and presbyters of the Church in Siedlce was considered.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi