Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Cursio, Giuseppe"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Il metodo Freedom Writers: Aiutare gli adolescenti a scrivere di sè e celebrare il cambiamento
    Cursio, Giuseppe (The Pontifical University of John Paul II in Cracow, 2017)
    This article presents the experience of a teacher – Erin Gruwell – an English literature teacher at a school in Long Beach, Los Angeles (California). The teacher, proposing in school writing a personal diary at school, created significant conditions for change for the students. The educational experiences offered by Erin Gruwell spurred the motivation to write diaries. Doing this has opened up a reflective space on their hard life: the students have begun to think about a future of hope. Of particular significance was the experience of „Toast for Change”, which marked a new beginning in the lives of these students.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi