Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dorn, Krisztina"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Differentiation, adolescent autonomy from the perspective of family therapy
    Szücs, Attila András; Árkovits, Amaryl; Dorn, Krisztina (Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego, 2015)
    Artykuł wychodzi z założenia, że późna i nie zawsze całkowita dyferencjacja z rodziny pochodzenia jest istotnym problemem w naszym społeczeństwie. Zamierzamy omówić tę kwestię, odnosząc się do modelu terapii indywidualnego rozwoju oraz modelu terapii rodzinnej. Praca ta przedstawia przegląd, jak różne szkoły terapii rodzinnej, szczególnie szkoła międzypokoleniowa, traktują kwestię indywidualnej dyferencjacji. Drugim modelem tu przedstawionym jest model Erika Eriksona, model indywidualnego psychospołecznego rozwoju. Podsumowując, staramy się zapewnić dogłębne zrozumienie problemów i trudności dyferencjacji oraz zasugerować możliwe sposoby, by relacje rodzice - dzieci mogły rozwijać się tak, by dziecko osiągnęło bezpieczną dorosłość z przyrodzonej niedojrzałości dorastania.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi