Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jowers, Dennis W."

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Scripture, Authority and the Formation of Doctrine. Evangelical Reflections
    Jowers, Dennis W. (Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego, 2008)
    Artykuł stanowi próbę systematycznego przedstawienia stanowiska chrześcijan ewangelikalnych odnośnie do rozumienia Pisma św., autorytetu i kwestii formowania się doktryny wiary. Mimo że niektóre poglądy wśród samych chrześcijan ewangelikalnych podlegają zróżnicowaniu i występuje wśród nich pluralizm opinii, celem Autora artykułu było przedstawienie jednorodnego stanowiska. Adresowane było ono przede wszystkim do katolików, w kontekście dialogu katolicko- ewangelikalnego. Według Autora, poglądy katolików i chrześcijan ewangelikalnych we wspomnianych kwestiach nierzadko pozostają zbieżne, a jednak przestrzeń podziału pomiędzy obiema konfesjami pozostaje bardzo szeroka. Aby osiągnąć wzajemne porozumienie obie strony winny więc uznać znaczenie i doniosłość stanowiska drugiej strony. W tym celu w końcowej konkluzji sformułowano konkretne postulaty, skierowane do obu stron, mające na względzie takie wyjaśnienie i interpretację własnych stanowisk, by nie negowały one lub pozostawały w sprzeczności z odnośnymi stanowiskami drugiej strony.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi