Przeglądaj wg Autor "Kowal, Sebastian"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Magia jako pragnienie czynienia złaKowal, Sebastian (Instytut Filozoficzno-Teologiczny im. Edyty Stein, 2012)The practice of magic in all its forms is a very dangerous activity. Lack of knowledge about magic rituals does not protect against the activities of demons. Witchcraft should be evaluated negatively. Justifying his actions ignorance should not be taken seriously because the same intent to harm another human being is morally reprehensible.Pozycja Praktyka modlitwy o uwolnienie wspólnot Kościoła pierwszych wieków chrześcijaństwa (I-V w.)Kowal, Sebastian (Uniwersytet Szczeciński, 2012)Prayer for deliverance of demonic influence in the early Church was the domain of all the faithful. Every Christian has the power to cast out evil spirits. It stemmed from the fact that the faith in Jesus Christ and receive baptism, and was based on the power of his name. Every Christian is somehow automatically become an exorcist. The source of the power that was given to the Christians, was the victory of Jesus Christ in his paschal mystery, with particular reference to the death of the cross. In the 5th century the power of exorcism has been reserved for appointed priests.Pozycja Współczesne wyzwania w walce ze złym duchemKowal, Sebastian (Wyższe Seminarium Duchowne w Koszalinie, 2014)Renesans korzystania z sakramentaliów to powrót do tradycji Kościoła i sięganie do praktyk duchowych znanych i wykorzystywanych od pokoleń w życiu wiernych. Novum stanowi koncepcja centrum modlitwy o uwolnienie, które na poziomie diecezjalnym pomagałoby osobom doświadczającym wpływów demonicznych. Korzystanie z sakramentaliów w kontekście indywidualnym, jak i działania prowadzone przez centrum to konkretna pomoc w walce ze złymi duchami.Pozycja Znaczenie wiary w modlitwie o uwolnienieKowal, Sebastian (Uniwersytet Szczeciński, 2013)Wiara w modlitwie o uwolnienie jest przede wszystkim odpowiedzią na dar wypędzania demonów, podarowany wszystkim wierzącym przez Jezusa Chrystusa przed Jego Wniebowstąpieniem. Teologalny kontekst wiary jest naturalnym środowiskiem dla sprawowania modlitwy o uwolnienie. Owocność posługi uwalniania jest subiektywnym kryterium oceny „jakości wiary” posługujących, jak również, ale w mniejszym stopniu, osoby proszącej o uwolnienie. Brak wiary u osoby zwracającej się z prośbą o modlitwę nie może stanowić podstawy do odmowy przeprowadzenia tejże i udzielenia pomocy.