Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kowalska, Izabela"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Błogosławionej Marceliny Darowskiej kobiece towarzyszenie duchowe skuteczną formą ewangelizacji XIX wieku
    Kowalska, Izabela (Wydawnictwo Naukowe Wyższego Instytutu Teologicznego w Częstochowie, 2014)
    One of the key aspects of the contemporary evangelization is the role of women in religious formation and the social attitudes of the younger generation. A specific example in this respect is the work and the person of blessed Marce lina Darowska (1827-1911) – founder of the Congregation of the Sisters of the Immaculate Conception of the Blessed Virgin Mary. Her full of humanism life, profound spirituality and formative activity may be the model for modern women who want to evangelize. A particular manifestation of the educative work of blessed Darowskiej was spiritual accompaniment. Standard educational work left by Darowska is still current, in particular in the age of feminist and post-modern theories on femininity and the appointment of women. The main purpose of this presentation is to show Marcelina Darowska as a forerunner of the evangelization of women in the 19th century.
  • Miniatura
    Pozycja
    Figura biblijnego Dawida wzorem relacji mężczyzny do Boga
    Kowalska, Izabela (Towarzystwo Naukowe KUL, 2010)
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi