Przeglądaj wg Autor "Makowiec, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Prawne aspekty reklamy w sieci – zagadnienia wybraneMakowiec, Aneta (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2014)Przedmiotem analizy podjętej w opracowaniu jest przedstawienie najpopularniejszych form reklamy internetowej oraz związanych z nimi aspektów prawnych. Rosnące zainteresowanie reklamą kontekstową w Internecie pociąga za sobą pojawienie się szeregu kwestii prawnych. Celem podjętych tu badań jest omówienie tych kwestii w odniesieniu do reklamy kontekstowej, a dokładniej nakreślenie ram prawnych dozwolonego użycia cudzego znaku towarowego przez reklamodawców i wyszukiwarki internetowe, przy uwzględnieniu interesu podmiotów wykorzystujących znak towarowy, konsumentów i uprawnionych ze znaku towarowego. Ze względu na różnorodność poruszanej problematyki rozważania sprowadzają się do zagadnienia używania słów kluczowych w usłudze linków sponsorowanych.