Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Saran, Weronika"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Strategies to Promote COVID-19 Vaccinations in the United States. A Content Analysis of the „We Can Do This” Campaign Videos
    Saran, Weronika (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2023)
    In response to COVID-19 vaccine resistance, U.S. states implemented numerous incentives to increase vaccination rates. In addition to financial and non-cash prizes, COVID-19 vaccinations were also promoted through education campaigns. The aim of this article is to analyse the persuasive strategies used in the “We Can Do This” campaign videos to encourage vaccination uptake and examine whether these techniques were effective considering the research on COVID-19 vaccine messaging. The paper analysed 70 campaign videos from 2021 using quantitative and qualitative content analysis. The study found that the videos employed a range of effective persuasion strategies to promote COVID-19 vaccines. Differences and similarities between the most and least viewed spots were also explored.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi