Logo repozytoriumLogo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Skucha, Wojciech"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Miniatura
    Pozycja
    Informacje o wojnie kontra uwaga i zainteresowanie odbiorców mediów. 100. dzień wojny w Ukrainie w głównych wydaniach polskich programów informacyjnych i profilach stacji informacyjnych na Facebooku. Analiza porównawcza
    Skucha, Wojciech (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2023)
    Wojna w Ukrainie jest od wielu miesięcy szeroko relacjonowana w polskich mediach. Celem artykułu jest przedstawienie tego, w jaki sposób czołowe polskie programy informacyjne („Fakty”, „Wiadomości” oraz „Wydarzenia”) informowały o przebiegu walk w Ukrainie i kreowały swoją agendę w 100. dniu trwania wojny, czyli 3 czerwca 2022 roku. Podstawą badań jest jakościowa analiza zawartości nagrań głównych wydań wspomnianych programów informacyjnych, emitowanych tamtego dnia, a także ilościowa analiza wpisów zamieszczanych przez czołowe polskie telewizyjne stacje informacyjne na Facebooku w dniach 3 i 10 czerwca oraz 20 grudnia 2022 roku. Przeprowadzone badania pozwolą także ocenić, jak od początku wojny w Ukrainie zmieniło się zainteresowanie odbiorców mediów informacjami o tych wydarzeniach.
  • Miniatura
    Pozycja
    Wizerunek Roberta Lewandowskiego w wybranych kampaniach promocyjno-reklamowych w latach 2011–2018
    Skucha, Wojciech (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2021)
    Robert Lewandowski w ostatnich latach stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata. Od wielu lat zawodnik Bayernu Monachium bierze udział również w spotach i kampaniach reklamowych różnych marek. Celem artykułu jest przedstawienie wizerunku Roberta Lewandowskiego w kampaniach promocyjno-reklamowych, w których wziął udział między 2011 a 2018 rokiem. Zostanie pokazana analiza wybranych spotów lub kampanii oraz kanałów komunikacji, jakimi promował produkty reklamowanych przez siebie marek. Przedmiotem analizy przygotowanej w oparciu o sporządzony wcześniej klucz kategoryzacyjny będą reklamy czterech wybranych marek z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski, które miały miejsce w badanym okresie.
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”
  • O repozytorium
  • Finansowanie
  • Kontakt

Polub nas

Katolicki Uniwersytet LubelskiKatolicki Uniwersytet Lubelski

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS delivered by PCG Academia

  • Prześlij uwagi