Przeglądaj wg Autor "Szafulski, Andrzej"
Teraz wyświetlane 1 - 20 z 30
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Bóg „daje” i „czeka”Szafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2003)Pozycja Chrześcijańska filozofia odpoczynkuSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2003)Pozycja Duch Święty a życie moralne chrześcijaninaSzafulski, Andrzej (Uniwersytet Opolski. Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego, 2007)Pozycja Dwie gwiazdy na jednym nieboskłonieSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1996)Pozycja Eucharystia a nierówności społeczne w świecieSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1997)Pozycja Francis Fukuyama, Das Ende des Menschen, Wydawnictwo Deutsche Verlags – Anstalt, Stuttgart – München 2002, ss. 352Szafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2003)Pozycja Gest do końca nie odczytanySzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1994)Pozycja Godność człowieka w podeszłym wiekuSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1999)Pozycja II Dni Interdyscyplinarne w OlsztynieSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2001)Pozycja Każdy ma swoje 40 dniSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1997)Pozycja Komputerowy totalitaryzm w perspektywie etyczno-moralnejSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2002)The process of globalization of computer technology is the shortest way to the greatest dictatorship in the human history and to the greatest totalitarianism possible. The functioning of the growing number of societies is in many fields of life no more possible without computer technologies. In such situation a question may be asked: is this new state of affairs influencing the human life and if it is – what is this influence? This paper is concentrated on formulation of such principles that could rule the operation of the computer technologies whose value is ambivalent. On the one hand – computer technologies offer to humanity new possibilities previously unknown. On the other hand it is possible to use them against human beings. Numerous cases of misusing them oblige us to reflect on their nature and their social impact and to formulate and explain some norms directed at their ethical utilization.Pozycja Ks. Alojzy Marcol, W kręgu wartości chrześcijańskich. Wybór artykułów, Opole 2006, Opolska Biblioteka Teologiczna 90, ss. 719Szafulski, Andrzej (Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu, 2006)Pozycja Ks. Stanisław Gręś, Polska bibliografia mariologiczna (1945-2003), Niepokalanów 2004, ss. 941.Szafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2005)Pozycja Ks. Tadeusz Reroń, Media na usługach moralności chrześcijańskiej, Wrocław 2002, ss. 248Szafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2002)Pozycja Ksiądz Profesor Stanisław Olejnik – apologeta chrześcijańskich wartości etycznychSzafulski, Andrzej (Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu, 2007)Pozycja Mały traktat o dużym misjonarzuSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1995)Pozycja Maryja znakiem zwycięstwaSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1994)Pozycja Michel Dousse, Dieu en guerre. La violence au coeur des trois monotheismes, Paris 2002, ss. 254Szafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2003)Pozycja Natura nauczania społecznego KościołaSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 2005)Pozycja Ogień, który rozgrzewa, topi i hartujeSzafulski, Andrzej (Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu, 1995)