Roczniki Teologiczne Warszawsko-Praskie, 2020, t. 16
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/4362
Przeglądaj
Przeglądaj Roczniki Teologiczne Warszawsko-Praskie, 2020, t. 16 wg Temat "communication"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystywanie narzędzi public relations w działalności KościołaDembowski, Aleksander (Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Warszawsko-Praskiej, 2020)Narzędzia public relations wykorzystać można przede wszystkim do budowania komunikacji, dobrych relacji i wizerunku Kościoła katolickiego, a także do wychodzenia z kryzysów. Należy z nich jednak korzystać w sposób zintegrowany, w każdym działaniu podejmowanym przez Kościół. Narzędzia te ułatwiają pracę, czyniąc komunikację o wiele prostszą i bardziej skuteczną, pomagają w relacjach z pracownikami - księżmi, świeckimi, a także w dotarciu do bliższych i dalszych grup otoczenia, tworząc również komunikacyjny viral, dzięki któremu Dobra Nowina poprzez świadectwa, rozprzestrzenia się w dalsze rejony grup otoczenia za pośrednictwem obecnych już członków wspólnoty Kościoła.