Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 50
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/37205
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 50 wg Temat "branded content"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Sposoby wykorzystania serialu przez marki – uwagi wstępneBarczyk-Sitkowska, Agnieszka (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2022)Serial to jeden z gatunków, który bywa wykorzystywany przez marki w komunikacji z odbiorcami. Celem artykułu jest scharakteryzowanie głównych typów relacji między marką i serialem: wykorzystywanie gotowego serialu, serial reklamowy oraz branded content w formie serialu. Tekst powstał na podstawie przeglądu literatury przedmiotu, analizy kilku polskich seriali zrealizowanych dla marek lub we współpracy z markami oraz rozmowy z Krzysztofem Landsbergiem (Prime Film Production).