Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 50
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/37205
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 50 wg Temat "celebryci"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Zdrowie i praca w czasie pandemii. Poradnictwo w polskiej kobiecej prasie drukowanejDąbrowska-Cendrowska, Olga; Gajlewicz-Korab, Katarzyna (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2022)Poradnictwo w mediach nie jest zjawiskiem nowym. Znaczna część książek to poradniki. Rubryki o charakterze poradnikowym zawsze istniały w prasie kobiecej. Pogłębiająca się segmentacja rynku prasowego sprawiła, że wydawcy magazynów kobiecych zaczęli wprowadzać na rynek tytuły niemal w całości poświęcone poradnictwu. Taka ewolucja wielu czasopism kobiecych wynikała z tego, że treści poradnikowe cieszyły się popularnością wśród czytelniczek. Kobiety chętnie kupowały takie czasopisma. Sytuacje kryzysowe zawsze wzmagały zapotrzebowanie na treści o poradnikowe. Tak też było w czasie pandemii COVID-19. Artykuł, bazując na ofercie adresowanej do masowego, żeńskiego odbiorcy, stanowi próbę odpowiedzi na pytana: jakie treści dotyczące pandemii poruszała prasa kobieca, w jaki sposób doradzała, kto doradzał, inaczej rzecz ujmując, jakie funkcje pełniło poradnictwo w magazynach adresowanych do kobiet w czasie pandemii.