Kultura-Media-Teologia, 2010, nr 1
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/34873
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2010, nr 1 wg Autor "Drzewiecki, Piotr"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Supermarket telewizji. Cyfryzacja sektora audiowizualnego – wyzwanie dla edukacji medialnejDrzewiecki, Piotr (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2010)Artykuł o technologicznych i kulturowych przemianach związanych z planowanym w Europie i Polsce wprowadzeniem cyfrowej technologii nadawania przekazów telewizyjnych. Rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, ale dostrzegamy również przemiany jakościowe. Rozwój telewizji cyfrowej prowadzi do powstania nowej kultury i mentalności telewidzów. Kultura telewizji cyfrowej będzie wymagać od widzów większej aktywności i orientacji w przekazach audiowizualnych. Odbiorcy będą potrzebowali wsparcia ze strony instytucji wychowawczych i mediów. Dużą rolę może odegrać społeczna i szkolna edukacja medialna.