Studia Paradyskie, 2019, t. 29
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/5835
Przeglądaj
Przeglądaj Studia Paradyskie, 2019, t. 29 wg Autor "Muńko, Dominika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Skuteczna edukacja religijna jako narzędzie aksjonormatywneMuńko, Dominika (Wydawnictwo Pallottinum, 2019)Celem artykułu jest wskazanie na innowacje pedagogiczne takie jak: przyspieszone czytanie ze zrozumieniem, mnemotechniki oraz notowanie nielinearne jako narzędzia mające służyć podnoszeniu efektywności procesu dydaktycznego, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji religijnej. Ze względu na jej specyfikę wyrażającą się w jej sferze formacyjnej ma ona szanse przyczynić się do przełamania kryzysu aksjonormatywnego dotykającego coraz młodsze pokolenia.