Kultura-Media-Teologia, 2021, nr 48
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/37179
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2021, nr 48 wg Autor "Skucha, Wojciech"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Wizerunek Roberta Lewandowskiego w wybranych kampaniach promocyjno-reklamowych w latach 2011–2018Skucha, Wojciech (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2021)Robert Lewandowski w ostatnich latach stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata. Od wielu lat zawodnik Bayernu Monachium bierze udział również w spotach i kampaniach reklamowych różnych marek. Celem artykułu jest przedstawienie wizerunku Roberta Lewandowskiego w kampaniach promocyjno-reklamowych, w których wziął udział między 2011 a 2018 rokiem. Zostanie pokazana analiza wybranych spotów lub kampanii oraz kanałów komunikacji, jakimi promował produkty reklamowanych przez siebie marek. Przedmiotem analizy przygotowanej w oparciu o sporządzony wcześniej klucz kategoryzacyjny będą reklamy czterech wybranych marek z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski, które miały miejsce w badanym okresie.

