Kultura-Media-Teologia, 2012, nr 10
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/35734
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2012, nr 10 wg Autor "Mikuláš, Peter"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Global Patterns for National Stars? Celebreality in SlovakiaMikuláš, Peter (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2012)Wykorzystanie celebrytów w komunikacji medialnej nie jest zjawiskiem nowym, ale można zauważyć nasilenie tego zjawiska. W badaniu autor skupia się na wykorzystaniu znanych bieżących programów telewizyjnych, koncentrując się przede wszystkim na gatunkach telewizyjnych z obszaru reality. Prezentuje analizę porównawczą amerykańskich i słowackich celebrytów – bohaterów wybranych formatów telewizyjnych reality show.Podstawowe pytanie, które zadaje autor, brzmi: czy istnieje globalne formuła krajowych gwiazd reality TV, czy też stopień oryginalności wystarcza, aby można było mówić o autonomiczności tych gatunków na różnych poziomach?