Szczecińskie Studia Kościelne
Stały URI zbioruhttps://theo-logos.pl/handle/123456789/9
Periodyk naukowy Szczecińskie Studia Kościelne ukazywał się w latach 1991-2000 pod auspicjami Arcybiskupiego Wyższego Seminarium Duchownego w Szczecinie. Powołane do życia w 2001 roku czasopismo „Colloquia Theologica Ottoniana” stało się kontynuacją tej serii.
Przeglądaj
Przeglądaj Szczecińskie Studia Kościelne wg Autor "Czapiga, Tadeusz"
Teraz wyświetlane 1 - 6 z 6
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja „Chrzest nawrócenia na odpuszczenie grzechów”Czapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Diecezjalne „Ottonianum", 1991)In hoc articulo baptisma quo loannes apud ripas Iordanis filios Israel baptizavit, inter alias ablutiones Iudaeorum atque in puncto baptismatis Ecclesiae considerare voluimus. Baptisma Ioannis quo eliam Iesus baptizatus erat evidenter internam metanoqam significabat. In Evangelio enim legimus:”Et venit in omnem regionem Iordanis praedicans baptismum paenitentiae in remissionem peccatorum”(Lc 3,3). Ablutiones autem in Qumran ad similitudinem externarum Iudaeorum purgationum erant. Doctrina Ioannis denique, sicut doctrina antiquorum prophetarum, salubris erat et verum baptismum annuntiabat.Pozycja Nauka o Bogu Jednym Czystym Duchu czy o cielesnym wewnątrzkosmicznym Bycie? (Świadkowie Jehowy)Czapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Archidiecezjalne „Ottonianum", 1993)Multa opuscula sunt in quas doctrìna et mores sectae „testum Jehovae” circumscripti erant. Mirimodis nemo vult de natura Dei secundum systematem fratrum dissolutorum disputare. Id problematem in hoc articulo demonstramus. Putamus hanc systematem monismus carnalis vel materialis credere.Pozycja Niektóre aspekty tradycji wobec nasilających się tendencji sekciarskichCzapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Archidiecezjalne "Ottonianum", 1995)Questio per sectas praedicata, quod unicum fontem veritatis sola Scriptum est, inter omnes constat. Itaque sectae quae ex lutheranae reformatione profecte sunt Traditionem negaverunt. Tales existimationes ex alia comprehensione inspirationis eveniunt. Divinum inspirationem non solum singuli prophetae obtinirebant, sed etiam omnis populus in actionem revelationis participavit. Haec inspiratio in medio traditionum huius populi perfìcit. In hoc articulo demonstramus quod Traditio naturae humanae necessaria est.Pozycja Obrona chrześcijaństwa w „Apologetyku” TertulianaCzapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Archidiecezjalne „Ottonianum", 1994)Tertullianus anno 197 defensionem christianitatis incoepit. „Apologeticus” optimum opus eius est. Id de quo in hoc opere agitur defensio christianitatis est. Quoniam christianitas in principio suae viae motuum, persecutionum et in animas penetrantium questionum experta est, investigare volumus quemadmodum Tertullianus credibilitatem et auctoritatem huius novae religionis demonstravit. Primo, methodum quam Iudaici sciptores et antiqui Christiani apologetae adhibuerunt exponimus, secundo modum nostri auctoris requirimus, postremo specialitatem attributorum Tertulliani argumentations describimus.Pozycja Otwartość bytu. Propozycja ujęcia teologiczno-filozoficznegoCzapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Archidiecezjalne "Ottonianum", 2000)Pozycja Święty Grzegorz z Elwiry - hiszpański ojciec KościołaCzapiga, Tadeusz (Szczecińskie Wydawnictwo Archidiecezjalne „Ottonianum", 1993)Opera sancti Gregorii Illiberitani (Elibertani), episcopi in urbe quae Elvira nominabatur (hodie Granada), ignoti erant. Aliquae ex haec alteri auctoribus tributae sunt. Itaque „Tractatus de libris Sanctarum Scripturarum” sub nomine Origenis servatus est, libellum autem „De fide ortodoxa contra Arianos” sancto Gregorio Nazianzeno vel sancto Ambrosio ascriptum erat. Inventionibus factis per A. Vegam manifestum est Gregorium Illiberitanum esse secundus auctor Hispanicus post Isidoro Sevillense. In operibus sancti Gregorii Illiberitani citationes ex Scriptum Sacra ad attentationem mereantur quae vetustiores sunt translatione Hieronymo.