Kultura-Media-Teologia, 2023, nr 54
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/37349
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2023, nr 54 wg Autor "Jarosz, Marta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Transmisja sprzedażowa na Facebooku jako gatunek internetowy i wspólnototwórczy akt komunikacji oraz rozrywkowe showJarosz, Marta (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2023)W niniejszym artykule podejmuję próbę wskazania wzorca gatunkowego właściwego dla transmisji sprzedażowej. Staram się także usystematyzować sposoby działania nadawców omawianego przekazu, których celem jest optymalizacja sprzedaży. Poszukuję odpowiedzi na pytanie, jakie językowe i pozajęzykowe środki służą do jego budowania? Stawiam tezę, że udział w transmisjach sprzedażowych to dla ich odbiorców nie tylko sposób na robienie zakupów. Często równie ważne jest czerpanie ze wspólnototwórczych i rozrywkowych funkcji przekazu.

