Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 39
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36610
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 39 wg Autor "Kochan, Marek"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Komunikacja kryzysowa jako czynnik rozwoju kryzysuKochan, Marek (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2019)Tematem artykułu jest komunikacja kryzysowa w mediach i w polityce. Autor, wychodząc od definicji kryzysu wizerunkowego i opisywanych w literaturze reguł komunikacji kryzysowej, analizuje zachowania, które zamiast redukować skutki kryzysów – intensyfikują je. W tekście omawiane są na konkretnych przykładach następujące błędy komunikacji kryzysowej: 1. Mijanie się z prawdą, 2. Brak odniesienia się do zarzutów, 3. Agresja w komunikacji kryzysowej, 4. Brak empatii, 5. Niespójność komunikatu, 6. Pójście pod prąd oczekiwaniom opinii publicznej, a więc lekceważenie zaniepokojenia odbiorców. W końcowej części tekstu autor wskazuje zasady, których przestrzeganie wzmacnia skuteczność komunikacji kryzysowej.