Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36110
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25 wg Temat "badania"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Obraz kibicowskiej wojny warszawsko-poznańskiej w publikacjach serwisu internetowego weszlo.comTraczyk, Łukasz (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Piłka nożna od dłuższego czasu wzbudza mnóstwo emocji w umysłach fanów. Znajduje to odzwierciedlenie w komentarzach w Internecie. Kibice gloryfikują swój ukochany zespół i „hejtują” największego przeciwnika. Ilustracją tego jest sieciowy obraz rywalizacji między dwoma największymi klubami w Polsce – Legią Warszawa i Lechem Poznań. Wobec coraz częściej pojawiających się w internecie wulgaryzmów na niektórych stronach wprowadzono kontrolę wpisów użytkowników. Przykład stanowi witryna weszlo.com. Administratorzy zdecydowali, że komentarz można zostawić tylko osoba, która posiada swoje konto na Facebooku. Artykuł ma znaleźć odpowiedzi na szereg pytań związanych z tematem „mowy nienawiści” między sympatykami Legii i Lecha na wyżej wymienionej witrynie.Pozycja Vývojová tendencia umiestňovania produktov v televíznom seriáli PanelákMikuláš, Peter; Bellová, Alexandra (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Product placement is one of the promotional tools frequently used by television. In the study, we focused on its use in daily television series Panelák, which can be considered as the phenomenon of Slovak television scene in the last years. During three periods (2008, 2011 and 2014) we investigated the occurrence of products in the Panelák using television archives available on the internet within a well-defined broadcasting weeks, applying the method of quantitative content analysis. We were interested in quantitative occurrence of product placement, but also the total time duration. In addition, we focused on the types of product placement. The study didn´t showed a linear increase of the product placement tool, but rather to the rationalization of its use.Pozycja Zjawisko hejtingu i trollingu na @ponfitex_pl. Analiza tweetów na przykładzie profilu papieża FranciszkaWajs, Piotr (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Niniejszy artykuł stanowi wynik badań komentarzy i linków zamieszczanych pod wpisami papieża Franciszka zamieszczonymi na @pontifex_pl w dniach 1.08.2015 do 30.09.2015. Analiza ilościowa dotyczyć będzie rozłożenia komentarzy w czasie oraz najintensywniej komentowanych tematów. Analiza jakościowa będzie miała na celu ukazanie skali hejtingu i trolingu jaki został zamieszczony pod papieskimi publikacjami. Wnioski ukażą natomiast stosunek komentarzy hejtujących i trolujących w relacji do wszystkich aktywności podjętych wobec papieskich wpisów. W związku z niewielką skalą trolingu i hejtingu w stosunku do wszystkich aktywności na @pontifex_pl nie należy mieć wątpliwości, że ten kanał przekazu jest odpowiedni dla znacznej części odbiorców. Idąc za przykładem papieża biskupi w szerszym stopniu powinni zaangażować się w ten model głoszenia Ewangelii.