Kultura-Media-Teologia, 2010, nr 3
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/34917
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2010, nr 3 wg Temat "advertisement"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Formy reklamy zewnętrznejMikosz, Joanna (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2010)Autorka tekstu podjęła się próby zdefiniowania, co to jest reklama zewnętrzna i jakie pełni funkcje. W pierwszej części tekstu przybliżyła historię reklamy outdoorowej i wskazała na proces jej ewolucji. Kolejna część tekstu to próba charakterystyki form reklamy zewnętrznej na konkretnych przykładach. Uzupełnienie rozważań stanowi również prezentacja niestandardowych form wykorzystywanych w reklamie outdoorowej. Autorka podkreśla bowiem, że we współczesnej reklamie wciąż szuka się rozwiązań nowatorskich (czasem nawet szokujących) po to, aby wzbudzić zainteresowanie konsumentów, a w konsekwencji zwiększyć dochody i renomę danego przedsiębiorstwa. Ostatnia część artykułu zawiera refleksje na temat przyczyn rozwoju reklamy zewnętrznej, jej rosnącej popularności oraz kierunku, w którym zmierza. Joanna Mikosz przywołuje również przykłady kampanii reklamowych budzących nie tylko pejoratywne emocje, ale także protest społeczny.