Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 38
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36603
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 38 wg Temat "adventists"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Public relations w służbie Kościoła. Problematyka wykorzystania narzędzi PR przez mniejszości wyznaniowe w Polsce na podstawie działalności Kościoła Adwentystów Dnia SiódmegoRakowski, Michał (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2019)W artykule prezentowane są badania poświęcone wykorzystaniu narzędzi public relations przez działający w Polsce związek wyznaniowy Adwentystów Dnia Siódmego. Zastosowano tu audyt komunikacji Kościoła z uwzględnieniem mediów własnych takich, jak: telewizja, internet, prasa oraz mediów zewnętrznych i społecznościowych. Analiza została umieszczona na tle historycznym powstania public relations i podejścia do tego zagadnienia katolików oraz protestantów.