Kultura-Media-Teologia, 2013, nr 13
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/35863
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2013, nr 13 wg Temat "impact of advertising"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieciNowak, Adrian (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2013)Artykuł poświęcony jest zagadnieniu manipulacji dziećmi, za pomocą reklamy. Porusza on tematykę moralności manipulacyjnych oddziaływań spotów reklamowych kierowanych do dzieci, a także kwestie miejsca konsumpcji we współczesnym świecie, poprzez ukazanie zabiegów jakie stosują reklamodawcy, nakierowanych na zainteresowanie dzieci swoimi produktami, a przez to nakłonienie rodziców do dokonania zakupu promowanego przedmiotu.

