Kultura-Media-Teologia, 2011, nr 4
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/34928
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2011, nr 4 wg Temat "Church-media relations"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Jak zainteresować media sprawami Kościoła?Szewek, Jan (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2011)Artykuł ma charakter instruktażowy, ale posiada również cenne walory poznawcze. Jest źródłem informacji na temat rodzajów i typów leadów, a typologia ta jest unikalna w literaturze przedmiotu. Syntetyczny charakter artykułu staje się istotną pomocą, szczególnie dla osób rozpoczynających współpracę z dziennikarzami, zwracając uwagę na najistotniejsze punkty ciężkości w prowadzeniu działań z zakresu media relations. Zasady opracowane przez wykładowcę, a jednocześnie praktyka (dyrektora centrum informacyjnego) nabierają wagi w kontekście coraz trudniejszego zainteresowania mediów sprawami wiary. Opracowanie ma więc szczególną wartość z punktu widzenia instytucji kościelnych.