Polonia Sacra, 2021, R. 25, Nr 4 (66)
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/5096
Przeglądaj
Przeglądaj Polonia Sacra, 2021, R. 25, Nr 4 (66) wg Temat "coach"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Kaznodzieja, coach czy influencer? Kogo preferuje współczesny odbiorca medialny?Ostafiński, Witold (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, 2021)Powszechność Internetu, innowacyjność technologiczna w publikowaniu treści audio i video w sieci internetowej to nowa rzeczywistość medialna i społeczna, która domaga się zrewidowania sposobu głoszenia słowa Bożego we współczesnym świecie. Nowe technologie stwarzają nowe szanse i większe możliwości wpływu na odbiorców poszukujących odpowiedzi nie tylko na egzystencjalne, ale także na duchowe, religijne i transcendentalne pytania. Większa obecność głosicieli słowa Bożego w Internecie oraz poszerzenie ich kompetencji o umiejętności coachingowe i influencerskie stwarza szanse do efektywniejszej ewangelizacji i skuteczniejszej prezentacji treści ewangelicznych.