Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 37
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36595
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 37 wg Temat "daily newspaper “Fakt”"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Kreowanie wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych „Super Express” i „Fakt” w latach 2015–2017 w kontekście odpowiedzialności społecznej mediówMaliszewski, Jan (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2019)Niniejszy artykuł dotyczy zagadnienia kreowania wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych. Opiera się on na badaniu okładek zawierających obrazy mężczyzny, publikowanych przez gazety „Super Express” i „Fakt” w latach 2015–2017. Obydwa dzienniki prasowe zostały scharakteryzowane w kontekście typologii mediów. W pracy omówiono pojęcie wizerunku medialnego, a następnie przedstawiono wnioski z badań empirycznych.

