Polonia Sacra, 2022, T. 26, Nr 1
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/5167
Przeglądaj
Przeglądaj Polonia Sacra, 2022, T. 26, Nr 1 wg Temat "affiliate marketing"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Zastosowanie marketingu relacji w duszpasterstwieLipiec, Dariusz (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, 2022)Marketing relacji polega na budowaniu długotrwałych relacji z klientem w celu dostarczania mu określonych wartości. Zmierza on do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klienta oraz wzbudzenia i podtrzymania jego satysfakcji. Chociaż Kościół nie jest organizacją produkcyjną ani usługową, to może wykorzystywać mechanizmy marketingu relacji w swojej posłudze. W duszpasterstwie dokonuje się segmentacji adresatów działalności Kościoła ze względu na ich potrzeby oraz sytuację religijną. W naukach o zarządzaniu wyróżnia się cztery etapy stosowania marketingu relacji: etap formacji, zarządzania, oceny wyników i ewolucji. Wszystkie one mają zastosowanie w duszpasterstwie katolickim.