Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36293
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30 wg Temat "badania odbioru telewizji"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Millenialsi i ich „tele-wizje”. Geneza i konstrukcja programu badawczegoKnecht, Tomasz (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2017)Artykuł stanowi prezentację projektu badania pod nazwą „Telewizja tradycyjna, on-line i społecznościowa jako narzędzie edukowania pokolenia Y”. Przedstawiono punkt wyjścia do badań na temat szeroko rozumianego konsumowania telewizji wśród przedstawicieli pokolenia tzw. „millenialsów”. Część teoretyczna dotyczy problematyki współczesnego komunikowania społecznego w nawiązaniu do edukacji medialnej. Druga część zawiera prezentację narzędzia badawczego, tj. ankiety opracowanej w ramach projektu, który dotyczył różnych form odbioru telewizji przez przedstawicieli pokolenia Y. Autor opisuje również przebieg tego badania wśród studentów dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. Najważniejsze wyniki ankiety pozwalają sformułować kolejne pytania badawcze związane z potrzebami, motywacją, oczekiwaniami i nawykami „millenialsów”.