Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36293
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30 wg Temat "charity"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickichBrzezińska-Waleszczyk, Marta (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2017)Na przykładzie wybranych organizacji pożytku publicznego (katolickich i świeckich) pokazuję, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji działań non profit oraz zwiększenia skuteczności fundacji. Prezentuję wyniki badań monitoringu mediów na temat obecności wybranych fundacji w internecie, a dla sformułowania zasad komunikacji w social media poddaję analizie kanały social media największych polskich organizacji pożytku publicznego.