Kultura-Media-Teologia, 2014, nr 16
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/35912
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2014, nr 16 wg Temat "character merchandising"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Prawna problematyka eksploatacji wizerunku członka kadry narodowej przez polski związek sportowySzpyt, Kamil (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2014)W treści niniejszego artykułu przedstawiono prawną problematykę eksploatacji wizerunku sportowca, członka kadry narodowej, przez polski związek sportowy. Omówiono w nim kompleksowo wszystkie najistotniejsze wątpliwości rodzące się na gruncie prawnej interpretacji art. 14 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, przy uwzględnieniu ustaleń doktryny i orzecznictwa. W opracowaniu nie zabrakło również wyjaśnienia samego pojęcia „wizerunku”, zakresu prawa do wizerunku oraz podmiotu do niego uprawnionego.