Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 49
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/37197
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2022, nr 49 wg Temat "Australia"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Komunikacja perswazyjna kampanii społecznych w Australii w czasie pandemii COVID-19. Komunikat z badańStępniak, Krzysztof (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2022)Artykuł jest fragmentem projektu badawczego dotyczącego materiałów reklamowych zastosowanych przez WHO oraz wybrane kraje świata w kampaniach społecznych w czasie pandemii COVID-19. Prezentuje studium przypadku – kampanię w Australii, porównując jej przekazy z plakatami i ulotkami WHO. Jako główną tezę autor przyjmuje twierdzenie Iwana Krastewa, że w obliczu pandemii żyjemy w „Jednym Świecie”. W badaniu zastosowano triangulację takich metod badawczych jak case study i modalność kompozycyjna Gillian Rose. W celu zbadania warstwy werbalnej komunikatów posłużono się modelem komunikacji językowej Romana Jakobsona.