Kultura-Media-Teologia, 2020, nr 42
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36723
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2020, nr 42 wg Temat "badania naukowe"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Tematyka rozpraw doktorskich z nauk o komunikacji społecznej i mediach w Polsce po 2011 r.Adamski, Andrzej; Czernicki, Cyprian (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2020)Celem artykułu jest zbadanie obszarów badawczych podejmowanych przez autorów rozpraw doktorskich pisanych w Polsce po 2011 r. w dyscyplinie „nauki o komunikacji społecznej i mediach” (wcześniej „nauki o mediach”). Autorzy przeanalizowali 160 rozpraw. Na podstawie badań stwierdzili, że najczęściej podejmowane obszary badań to: Internet i nowe media, badania zawartości mediów, historia mediów i dziennikarstwa, komunikowanie polityczne oraz public relations i marketing medialny. Autorzy dysertacji zdecydowanie częściej badają media w Polsce niż media zagraniczne. Można również mówić o specyficznym profilu badawczym poszczególnych uczelni, w których badane rozprawy powstają.