Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 27
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36170
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 27 wg Temat "advertisement"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja From classical rhetoric to the rhetoric of advertisement – a review of the types of “the art of effective persuasion”Butkiewicz, Magdalena (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)The article includes review of rhetoric history – from the ancient times to contemporary. Rhetoric, treated as the art of effective convincing, was regularly used in ancient times – over the centuries repeatedly a need of proving one's arguments in personal cases, e.g. connected with finances and in the public life of the Greek local communities, on the Peloponnese peninsula and in the colonial cities. In our times – due to the fact that still abilities of effective reasoning, proving one's arguments and influencing feelings of listeners are needed – the ability of using rhetoric is one of most desirable and searched soft competence on the labour market.Pozycja Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social mediaBrzezińska-Waleszczyk, Marta (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Tradycyjne formy reklamy są coraz mniej skuteczne. Odbiorcy, przemęczeni natłokiem reklamowych komunikatów, nie zwracają na nie większej uwagi lub irytują się nadmiarem i nachalnością ofert. Dlatego marketingowcy poszukują nowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Jedną z nich jest marketing wirusowy. Polega on na stworzeniu takiej sytuacji, w której konsumenci sami przesyłają sobie przekaz reklamowy. Jest to forma skuteczniejsza od tradycyjnej reklamy – to nie firma, ale wiarygodne źródło poleca produkt czy usługę. Marketing wirusowy ma jednak kilka wad – na przykład brak kontroli firmy nad przekazem reklamowym, który może podlegać licznym modyfikacjom. Reklama wirusowa rodzi także pewne wątpliwości natury etycznej dotyczące świadomości udziału odbiorcy w działaniu marketingowym.