Aktywność religijna polskiej młodzieży i jej wpływ na ich zachowania konsumpcyjne
Ładowanie...
Data
2012
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Gdańskie Seminarium Duchowne
Abstrakt
Artykuł jest rezultatem badań nad zachowaniami konsumpcyjnymi polskiej młodzieży prowadzonymi w latach 2004‒2010. Omawia zmiany, jakie obserwuje się w postawach młodzieży wobec religii. W tekście omówiono także różnicowanie się zachowań konsumpcyjnych młodych ludzi pod wpływem ich aktywności religijnej.
The paper is the effect of the research studies referring to the consumer behaviors of the Polish youth conducted between 2004 and 2010. It presents the changes observed in the teenagers’ attitude towards religion over this period. It also refers to diversification of consumption behaviour of young people resulting from their religious activity.
The paper is the effect of the research studies referring to the consumer behaviors of the Polish youth conducted between 2004 and 2010. It presents the changes observed in the teenagers’ attitude towards religion over this period. It also refers to diversification of consumption behaviour of young people resulting from their religious activity.
Opis
Zawiera tabele.
Słowa kluczowe
aktywność religijna, młodzież, nastolatki, postawy wobec religii, zachowania konsumpcyjne, religia, religijność, konsumpcjonizm, attitudes towards religion, consumption behaviors, religious activity, youth, teenagers, religion, religiousness, consumerism
Cytowanie
Studia Gdańskie, 2012, T. 31, s. 343-358.
Kolekcje
Licencja
CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych